Wymiana

REGULAMIN WYMIANY REKLAMOWANEGO TOWARU:

  • reklamowany towar można wymienić w terminie 180dni od daty złozenia reklamacji – termin ten zostanie wskazany na odpowiedzi reklamacyjnej,
  • reklamowanego towaru nie można wymienić na gotówkę,
  • przy realizacji wymiany towaru nie wydajemy reszty,
  • reklamacji mozna dokonać w punktach Sezonowa Szafa – aktualne adresy dostępnne na www.sezonowaszafa.pl,
  • ważność wymiany towaru można przedłużyć w terminie obowiązującym jako ustalony dla wymiany,
  • jeżeli klient nie wykona wymiany w terminie ustalonym strony ustalają, że reklamacja została anulowana i strony nie wnoszą żadnych roszczeń,
  • dokument upoważniający do wymiany powinien być przedstawiony sprzedawcy w dniu wymiany,
  • wyrażamy zgodę na wymianę towaru w cenach cząstkowych tzn. może to być klika produktów które osiągnęły cenę reklamowanego towaru,

PROSIMY O ROZWAŻNE ZAKUPY – ZALEŻY NAM ABY BYLI PAŃSTWO ZADOWOLENI Z NASZEJ OBSŁUGI A WSZYSTKIE PROCEDURY ZWROTU MAJĄ PAŃSTWA CHRONIĆ PRZED KUPOWANIEM TOWARÓW UŻYWANYCH CO CZĘSTO MA MIEJSCE W SKLEPACH GDZIE ZWROTY SĄ BEZKARNIE PRZYJMOWANE.

Uprzejmie informujemy, że zwrotów towarów pełnowartościowych (nie wadliwych) nie przyjmujemy, gdyż w oparciu o przepisy obowiązujące w Uni Europejskiej:

Przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oparte na postanowieniach Dyrektywy nr 99/44 z 25 maja 1999 r. – mówią że zwrot towaru pełnowartosciowego bedącego w zgodzie z umową jest niemozliwy.

Dodatkowo czapka, szal czy rękawiczki należą do szczególenej grupy towarów – są to towary należące do grupy bezpośredniego kontaktu z ciałem – bielizna osobista.

Zamianę towaru na inny  można dokonać w Sezonowa Szafa w ciągu 3 dni od daty zakupu.

Sezonowa Szafa zamienia towar tylko wtedy, gdy towar nie był używany, zniszczony lub uszkodzony.

Dotyczy to także oryginalnych opakowań jeżeli są.

Wymieniany towar musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu (np. perfum) posiadać wszystkie metki, dodatkowe akcesoria jeśli są załączone do danego towaru

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty jej złożenia, załączając protokół reklamacyjny spisany u pracownika Sezonowa Szafa oraz paragon potwierdzający zakup towaru w naszym sklepie.

PRACOWNICY SEZONOWA SZAFA – DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE.