Zwrot

Uprzejmie informujemy, że zwrotów towarów pełnowartościowych (nie wadliwych) nie przyjmujemy, gdyż w oparciu o przepisy obowiązujące w Uni Europejskiej:

Przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oparte na postanowieniach Dyrektywy nr 99/44 z 25 maja 1999 r. – mówią że zwrot towaru pełnowartosciowego bedącego w zgodzie z umową jest niemozliwy.

Dodatkowo czapka, szal czy rękawiczki należą do szczególenej grupy towarów – są to towary należące do grupy bezpośredniego kontaktu z ciałem – bielizna osobista.

Zamianę towaru na inny  można dokonać w Sezonowa Szafa w ciągu 3 dni od daty zakupu.

Sezonowa Szafa zamienia towar tylko wtedy, gdy towar nie był używany, zniszczony lub uszkodzony.

Dotyczy to także oryginalnych opakowań jeżeli są.

Wymieniany towar musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu (np. perfum) posiadać wszystkie metki, dodatkowe akcesoria jeśli są załączone do danego towaru

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty jej złożenia, załączając protokół reklamacyjny spisany u pracownika Sezonowa Szafa oraz paragon potwierdzający zakup towaru w naszym sklepie.